Ейдетика — предмет обов’язковий

Олександр Ковальчук, директор гімназії «Києво-Могилянський колегіум»

Чесно кажучи, вже й не пам’ятаю коли і де вперше почув це слово «Ейдетика» і про ті можливості, які дає використання методики розвитку образної пам’яті і мислення.

Можливо, так і лишилось це у пасивному запасі, аби не випадкова зустріч з Антощуком Євгеном Всеволодовичем. Він і розповів докладно і про школу ейдетики Матюгіна, і про те, що для того аби опанувати методикою не обов’язково їхати до Москви. Для простоти і наочності Антощук тут-таки під час розмови показав кілька прийомів швидкого запам’ятовування. Уявіть собі радість людини, яка виявляє, що її мозок не такий уже і захаращений та неповороткий, як здається у певному віці.

З цього моменту почалась тісна співпраця гімназії «Києво-Могилянський колегіум» та школи ейдетики. Євген Всеволодович не лише сам ппроводив заняття, але й навчив основним прийомам наших психологів Запальську Олену та Гурєнкову Євгенію, які з успіхом почали використовувати їх у своїй роботі. Провели ми і навчання вчителів цій методиці і вони дещо стали використовувати практично під час уроків.

Моніторинги дослідження показали, що після практичних занять і розвитку образної пам’яті і мислення у дітей значно покращується навчання, але на мою думку навіть не це головне.

Найголовніше що ейдетика дає можливість дітям впевнитись у своїх силах поєднати «я хочу» з «я можу» … інколи «виявляється я можу». Це головний результат і ми у своїй роботі намагаємось досягти саме його, тому «ейдетика» у нашій гімназії предмет обов’язковий, а може саме з нього і слід починати?!

Share

Вам также может понравиться...